Molecaten hoofdsponsor van PEC Zwolle

Molecaten hoofdsponsor van PEC Zwolle

Molecaten, campings en vakantieparken, is de nieuwe hoofdsponsor van PEC Zwolle. De voormalig rugsponsor is het komende seizoen dan ook zichtbaar op de voorkant van zowel het thuis- als uittenue. Na deze jaargang heeft Molecaten de ambitie nog drie jaar zichtbaar te blijven op de shirts van PEC Zwolle, maar dan weer op de achterzijde.

Tim Slager van Molecaten: ,,Al drie jaar prijkt onze pauw trots op de achterzijde van de PEC Zwolle-shirts. Dat waren zowel voor Molecaten als voor PEC Zwolle mooie jaren. Wij vinden het daarvanuit niet meer dan logisch dat wij elkaar komend seizoen helpen om er weer een prachtig jaar van te maken. Omdat wij als familiebedrijf geloven in continuïteit op de lange termijn past onze toezegging voor meerdere jaren hier helemaal bij.”

Adriaan Visser, voorzitter van PEC Zwolle: ,,We zijn erg blij met de keuze van Molecaten om het komend seizoen te prijken op de voorkant van het shirt. Met Molecaten hebben wij een shirtsponsor aan ons gebonden, die een landelijke uitstraling heeft. Tevens is het een partij die ons al enkele seizoenen trouw is als sponsor. Het doet me deugd dat het sponsorschap van Molecaten nu is gepromoveerd naar de voorkant van het shirt.”

Molecaten
Molecaten, een familiebedrijf met bijna 50 jaar ervaring in recreatie, weet waar het grenzeloos genieten is. Met vijftien campings en vakantieparken in Nederland en één in Hongarije is Molecaten het decor voor ultiem vermaak, zowel van actieve jonge gezinnen als de 50-plussers. Kenmerkend voor Molecaten is niet alleen de ligging: op unieke locaties aan het water, in de bossen of vlak aan zee. Maar ook de wijze van bedrijfsvoering: duurzaam beheer met oog voor detail en altijd in balans met de natuurlijke omgeving. Meer informatie over Molecaten vind je hier

  
Commercieel directeur Joost Broerse en Tim Slager van Molecaten poseren met het nieuwe shirt.